search
Contact Us
09-9657000

שירות פולאר, טניטה, אומרון

שירות למוצרי פולאר, אומרון וטניטה

חברת אגנטק (1987) בע"מ הינה היבואנית ונותנת השירות המורשית של מוצרי פולאר, אומרון וטניטה. אגנטק מעמידה לרשות המשתמשים מעבדת שירות מקצועית המוסמכת לטפל במוצרים השונים.

חברת אגנטק מעניקה שנתיים אחריות למוצרים ובכפוף לכתב האחריות.

 

ניתן למסור את המכשיר לתיקון באחת מהדרכים הבאות:

במשרדי חברת אגנטק ביקום (בוויז: "יורו פארק יקום, בית איטליה". אין אפשרות להמתין לתיקון במשרדי החברה).

 בדואר או באמצעות שליח לכתובת הבאה:

אגנטק - מחלקת שירות מוצרי צריכה

יורו פארק יקום, בניין איטליה, ת.ד.21, מיקוד 6097200

יש לצרף למכשיר טופס המפרט את מהות התקלה ופרטי השולח. להורדת הטופס לחצו כאן

 

זמן הטיפול

החלפת רצועה בשעון תתבצע עד שעתיים בכפוף למלאי.

תיקון יתבצע תוך 2 ימי עסקים.

עם תום הטיפול ניצור קשר עם הלקוח באמצעות שליחת SMS או טלפון ונחייב באשראי במידת הצורך. אם המוצר באחריות הוא יישלח לכתובת המצורפת ללא חיוב.

 

נהלי שירות

השירות יינתן בהצגת תעודת אחריות וחשבונית מקורית של חנות מורשית בלבד, ובכפוף לתנאי האחריות.

השירות ניתן במעבדת השירות של חברת אגנטק.

התשלום עבור התיקון יבוצע ישירות מול אגנטק בהתאם למחירון.

עלות תיקון שעון פולאר כוללת בדיקת אטימות, בדיקת פונקציות השעון ובדיקת קליטת דופק.

עלות בדיקת מכשיר שאינו במסגרת אחריות - 150 ש"ח, כולל משלוח. סכום זה יחוייב גם במידה והלקוח יחליט שלא לתקן את המוצר.

תיקון בעלות של עד 150 ש"ח יבוצע ללא בקשת אישור מוקדמת מהלקוח. במידה ועלות התיקון עולה על 150 ש"ח ניצור קשר עם הלקוח לאישורו.

האחריות לתיקון היא לשלושה חודשים מתאריך גמר התיקון עם הצגת חשבונית לתיקון. האחריות מוגבלת לתיקון שבוצע בלבד.

אין המעבדה אחראית למכשיר אשר לא נדרש תוך 3 חודשים מתאריך גמר התיקון. המכשיר ייחשב לנטוש והחברה רשאית להשמידו.

 

לבירורים- מחלקת שירות מוצרי צריכה:

טל: 09-9657001

דוא"ל: service1@agentek.co.il

טופס שירות